Przesyłka kurierska od 300zł gratis.

Zakupy

Kiedy otrzymam zamówione produkty?

Produkty, które są dostępne od ręki wysyłane są w ciągu od 1 do 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Dotyczy to także produktów wykonanych na zamówienie indywidualne.

Czy wysyłamy produkty za granicę?

Tak.

Jaki jest czas oczekiwania na produkty indywidualne?

Czas na oczekiwania na produkt indywidualnie jest ustalany indywidualnie przy składaniu zamówienia. Zależy od skomplikowania zamawianej pracy oraz od tego czy aktualnie jest duża czy mała kolejka w realizacji.

Płatności

W jaki sposób mogę zapłacić za produkty?

Możesz opłacić je przelewem tradycyjnym na konto firmy Margita w banku Alior Bank 53 2490 0005 0000 4530 2789 9917, SWIFT/BIC: ALBPPLPW. Możesz także opłacić zamówienie przez platformę TPay w którym masz do wyboru wszystkie możliwe formy płatności.

Jaki jest czas oczekiwania na zaksięgowanie płatności?

W przypadku wpłat bezpośrednich na konto firmy Margita czas oczekiwania wynosi 1 dzień roboczy, w przypadku płatności przez system TPay, płatność księgowana jest natychmiast.

Zwroty & i reklamacje

Jak mogę zgłosić reklamację?

Aby zgłosić reklamację wystarczy napisać maila na bok@margita.pl i opisać sytuację. Po zapoznaniu się z Twoją wiadomością poinstruuję co dalej.

Jaki jest czas oczekiwania na zwrot pieniędzy?

Standardowo jak najszybciej ale nie dłużej niż 14 dni.

Jak zwrócić produkt?

Zwrotu możesz dokonać w przypadku zakupu produktu dostępnego od ręki. Wydrukuj formularzzwrotu wypełnij go i wyślij wraz z pełnowartościowym produktem, czyli z metką i oryginalnym opakowaniem, na adres Margita ul. Wyszyńskiego 8a/81, 15-888 Białystok.

Zwrotu nie przyjmujemy w przypadku zakupu produktu projektowanego indywidualnie lub personalizowanego.